點樣去香港大學

從新界出發,點樣去香港大學比較快?可以先坐地鐵出發。

asked Jan 12, 2014 by anonymous

2 Answers

 
Best answer
  1. 香港大學: 金鐘MTR -> 撘23巴士. 金鐘廊出口上金鐘廊, 過天橋去Pacific Place, 落返地下就見到23巴士

  2. 電車至西區警署 -> 沿斜路往上走15分鐘

  3. 灣仔/金鐘 -> 40/40M

  4. and more

answered Jan 12, 2014 by anonymous

2015年以後:直接乘MTR到 香港大學站 即可。

answered Feb 11, 2015 by anonymous